joi, 17 iunie 2010

prima pagina 17 iunie 2010


"NU MI-AM FACUT VRE-ODATA DIN RUGI, SIRAG DE PERLE CA SA-MI ASCUND NOIANUL PACATELOR IN ELE. NU STIU DACA EXISTA O MILA SAU DREPTATE SI TOTUSI NU MI-E TEAMA...CURATA- AM FOST IN TOATE"


Ne face placere sa scrim. Scrisul e cel mai solitar fel de viata pe lumea asta...si totusi viata de scriitor este o viata, mizerabila. Daca ar fi sa se dea un razboi intre bune si rau, cu siguranta ar invinge minciuna. E plina lumea de eroi, e plina lumea de martiri, dar la ce rost. Omenirea nu poate fi salvata de nici-o metafora...nici macar de-a mea. Tu, omule de rind, te-am chemat sa-ti spun un gind despre demnitatea mea si-a ta. De noi depinde totul...Scriu ca sa ma desolidarizez de lumea in care traiesc, scriu pentru cei care nu m-au inteles pentru ca nu m-au iubit, sau nu m-au iubit ca nu m-au inteles, scriu ca sa-mi pot pune la adapost comorile copilariei, nostalgiile, sunetul marii, sa le inchid in "copertile"acestei pagini ca in valvele unei scoici...scriu ca nu pot sa tac...si ...am sa mai scriu..."


"INTR-O ZI TOTUL V-A FI BINE - iata speranta noastra, TOTUL ESTE BINE DE-ACUM - iata iluzia care ne inseala"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu